Σήμερα μοίρασα σε κάθε παιδί την παρακάτω εικόνα με τους ομόκεντρους κύκλους....
Στο κέντρο ζήτησα να βάλουν το όνομά τους και κοντά στο όνομά τους τους πολύ δικούς τους ανθρώπους (χωρίς απαραίτητα να είναι συγγενείς τους)...
Στον επόμενο κύκλο αυτούς που θεωρούν φίλους-σημαντικούς...
Και στον εξωτερικό κύκλο αυτούς που γνωρίζουν.
Μετά την ολοκλήρωση της εργασίας, καθίσαμε στον κύκλο και συζητήσαμε αυτά που είχαν γράψει.
Δυστυχώς δεν μπορώ να σας αναφέρω όσα τα παιδιά είπαν.... αλλά πιστέψετε ήταν πολύ εποικοδομητική η συζήτηση. Γνώρισα πολύ καλά τους μαθητές μου, τον τρόπο που σκέπτονται κι έμαθα πράγματα που ούτε και μπορείτε να φανταστείτε πως τα σκέπτεται ένα παιδί.
Έπειτα φτιάξαμε την αραχνούλα "Οι δικοί μας άνθρωποι".
Η συγκεκριμένη δραστηριότητα κάλυψε ένα διδακτικό δίωρο.... κι έπεται συνέχεια για την ολοκλήρωσή της.
Στο κέντρο ζήτησα να βάλουν το όνομά τους και κοντά στο όνομά τους τους πολύ δικούς τους ανθρώπους (χωρίς απαραίτητα να είναι συγγενείς τους)...
Στον επόμενο κύκλο αυτούς που θεωρούν φίλους-σημαντικούς...
Και στον εξωτερικό κύκλο αυτούς που γνωρίζουν.
Μετά την ολοκλήρωση της εργασίας, καθίσαμε στον κύκλο και συζητήσαμε αυτά που είχαν γράψει.
Δυστυχώς δεν μπορώ να σας αναφέρω όσα τα παιδιά είπαν.... αλλά πιστέψετε ήταν πολύ εποικοδομητική η συζήτηση. Γνώρισα πολύ καλά τους μαθητές μου, τον τρόπο που σκέπτονται κι έμαθα πράγματα που ούτε και μπορείτε να φανταστείτε πως τα σκέπτεται ένα παιδί.
Έπειτα φτιάξαμε την αραχνούλα "Οι δικοί μας άνθρωποι".
Η συγκεκριμένη δραστηριότητα κάλυψε ένα διδακτικό δίωρο.... κι έπεται συνέχεια για την ολοκλήρωσή της.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου