Την Πέμπτη 13 Νοεμβρίου, έφτιαξε ο καθένας κάρτα για το παιδί με το οποίο κάθεται στο θρανίο. Τα θρανία μας είναι τοποθετημένα σε σχήμα Π (ακόμα δεν είμαστε σε τέτοια κατάσταση που να μπορούμε να δουλέψουμε σε ομάδες). Στο πλαίσιο του μαθήματος της γλώσσας, είχαμε κάνει εκείνη την εργασία που έλεγε "τι κάνω με τον φίλο μου", "πώς νιώθω" (Γ' τάξη τετράδιο εργασιών α' τεύχος). Βέβαια είχαμε αλλάξει τη λέξη φίλος με τη λέξη διπλανός. Με βάση αυτή την εργασία, την ώρα των εικαστικών, έφτιαξε ο καθένας μια κάρτα για το διπλανό του, όπου μπορούσε είτε να ζωγραφίσει είτε να γράψει κάτι. Τους μοίρασα από ένα διπλωμένο χαρτόνι κανσόν κι ο καθένας εργαζόταν χωρίς να φανερώνει τι έφτιαχνε. Στο τέλος έδωσαν ο ένας στον άλλον την κάρτα. Δεν μπορείτε να φανταστείτε τι χαμόγελα άνθισαν στην τάξη. Έρχονταν όλοι να μου δείξουν την κάρτα, που τους έδωσε ο διπλανός του. Αυτή τη μέρα έφυγαν όλα τους τρισευτυχισμένα για το σπίτι.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου