Διαβάζαμε λοιπόν μία μία τη διαφήμιση και λέγαμε τη γνώμη μας.
Παρατήρησαν τα παιδιά πως κάποιες διαφημίσεις ήταν εξ ολοκλήρου στα αγγλικά κι ελάχιστες πληροφορίες ήταν στα ελληνικά. Πως μια μαρμελάδα δεν υπάρχει περίπτωση να μην έχει ζάχαρη και να μην παχαίνει. Μια οδοντόκρεμα δεν μπορεί να διατηρεί τα δόντια μας καθαρά επί 18 ώρες αν ενδιάμεσα φάμε. Πως όταν κάτι λένε πως κάνει 19,99€ κάνει 20€, κάτι που κοστίζει 5,99€ κάνει 6€ κτλ
Γενικότερα είπαμε πως οι διαφημίσεις δεν λένε πάντα την αλήθεια ή συνήθως αποκρύπτουν ένα μέρος της αλήθειας.